Hulp nodig ?

Indien u het antwoord op uw vraag niet vindt, stuur ons een mail of bel ons.
We stellen alles in het werk om u te helpen.

Een vraag ? Wij hebben het antwoord !

Bestelling

Hoe een bestelling plaatsen

Klik op het artikel dat je wilt kopen. Kies de kleur en de maat en klik dan op 'Toevoegen aan mandje'. Een popup winkelmandje laat je toe om naar je winkelmandje te gaan. Je kan ook verderwinkelen. Herhaal dit voor alle producten die je wilt kopen (kies het product, de kleur, de maat en voeg toe aan het mandje).

Wanneer je klaar bent, klikt je rechtsboven op de website op 'Winkelmandje'. Je krijgt nu een overzichtspagina te zien. Als je een kortingcode hebt, geeft je die in het daarvoor voorziene veld in. 

Je ziet nu de pagina 'Identificatie'. Geef nu het e-mailadres in dat je voor de aanmaak van jouw account hebt gebruikt, en ook je wachtwoord. Als je nog geen klantenaccount hebt, wordt je nu gevraagd om er een aan te maken. Je kan een account aanmaken op basis van een klantenkaart van Paprika of via jouw emailadres. Indien je geen account wenst aan te maken kan je ook verdergaan als gast. 

Als je, je al vóór je bestelling had ingelogd, ga je meteen naar de pagina 'Levering'. Hier kies je een levermethode, thuis of in de winkel. Vervolgens ga je naar de volgende stap. 

Op de overzichtspagina krijg je een overzicht van jouw bestelling met alle gegevens te zien. Controleer aandachtig je gegevens en wijzig deze indien nodig, vervolgens kan je de algemene voorwaarden aanvaarden om naar de betaling verder te gaan. 

De pagina 'Betaling' opent nu. Kies de gewenste betaalwijze uit de voorgestelde lijst: Bancontact, Kredietkaart (Visa, Mastercard), ideal of Paypal.

Zodra de betaling werd bevestigd en aanvaard, krijg je een bericht dat jouw bestelling goed werd ontvangen. Je krijgt ook een nummer waarmee je, je pakje kan opvolgen, via de pagina opvolgen bestelling.

Zijn de artikelen die op Paprika worden verkocht dezelfde als die in de winkel, en hebben ze dezelfde prijs ?

Ja, wij garanderen een complete transparantie tussen de prijzen in onze winkels en de prijzen op www.Paprika.be. Op internet en in de winkel verkopen wij dezelfde Paprika collectie. Het is wel mogelijk dat bepaalde producten nog in bepaalde winkels verkrijgbaar zijn terwijl ze online al zijn uitverkocht, en vice versa. Ook zijn er soms promoties die enkel online of enkel in de winkel(s) gelden. 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling is het niet meer mogelijk deze te annuleren. U kan een bestelling steeds weigeren bij ontvangst waarna deze automatisch terugbetaald zal worden.

Welke maat dien ik te kiezen?

Paprika let erop zijn kleding altijd op dezelfde manier te tailleren. In elke productfiche bieden wij een matentabel met de voornaamste afmetingen voor alle maten. U vindt HIER ook de onderhoudsgids bij onze kleding. .

Hoe volg ik mijn bestelling op?

Kort na jouw bestelling krijgt je van ons een e-mail met een bevestiging van jouw bestelling. Wanneer jouw pakje wordt verzonden, krijgt je een e-mail met een link erin. Via die link kan je de weg die jouw pakje aflegt volgen.

Je kan jouw bestelling ook steeds volgen op de pagina: Opvolgen bestelling

Hoe kan ik een coupon van Paprika gebruiken?

Het is mogelijk om coupons ontvangen in de winkel of per mail ook online te gebruiken. Hiertoe volstaat het uw barcode in het winkelmandje in te geven, na controle van de geldigheid van de coupon zal u zien dat de korting toegepast wordt volgens de voorwaarden van de coupon.

Contacteer ons per mail

stuur ons een email. Wij antwoorden u zo snel mogelijk.

Stuur een email

Contacter ons per telefoon


078/48 40 56
Van maandag tot vrijdag van 8h à 22h en zaterdag van 9u tot 18u