Hulp nodig ?

Indien u het antwoord op uw vraag niet vindt, stuur ons een mail of bel ons.
We stellen alles in het werk om u te helpen.

Een vraag ? Wij hebben het antwoord !

Levering

Wat zijn de verschillende leveringswijzen en termijnen ?

In de winkel : je hebt de mogelijkheid je bestelling in een winkel van jouw keuze te laten bezorgen, en dat eender waar in België, Frankrijk en Luxemburg. Indien het pakje 15 dagen na de levering in de winkel niet werd afgehaald, wordt de bestelling weer opgenomen in de voorraad en betalen wij je onmiddellijk terug. Wanneer je, je pakje gaat afhalen, dien je de bevestigingsmail mee te nemen met je ordernummer.

Een levering in de winkel is steeds gratis en zal de volgende dag (uitgezonderd zaterdag en zondag) geleverd worden indien je besteld voor 19 uur.

Met de post : We bieden je eveneens de mogelijkheid jouw bestelling op een adres naar keuze te laten leveren (thuis, op kantoor, bij een vriendin ...). Afhankelijk van het land en het bedrag is een ander tarief van toepassing. Je vindt een overzicht van de leverkosten hier.

Met afhaalpunt Bpost : We bieden je de mogelijkheid jouw bestelling op een afhaalpunt Bpost te laten leveren. Je vindt een overzicht van de leverkosten hier.

Wat als het pakje nog steeds niet is aangekomen ?

U kan de verwachte leverdatum voor uw bestelling nakijken op de pagina: opvolgen bestelling. Indien uw bestelling niet aangekomen is binnen de verwachte levertermijn kan u contact opnemen met onze klantendienst die verder zal uitzoeken waar uw bestelling zich bevindt.  

Hoe weet ik of mijn bestelling geleverd is?

Voor thuisbezorging kan u de status van uw order opvragen aan de hand van de track & trace link die u toegestuurd is of hier toegankelijk is. Indien uw order afgeleverd is maar u deze nooit ontvangen heeft gelieve dan contact op te nemen met de klantendienst.

Voor een bezorging in een winkel krijgt u een mail met de tracking code en vervolgens nog een mail van zodra dat de winkel uw bestelling ontvangen heeft. Wanneer u deze mail ontvangen hebt, kan u uw bestelling gaan afhalen.

Mijn bestelling niet aan de verwachtingen voldoet?

Indien een artikel niet aan je verwachtingen voldoet kan je dit gedurende 30 dagen retourneren. Wij betalen dan de prijs van het artikel terug of ruilen het om tegen een ander artikel.

Meer informatie kan je HIER vinden.

Wat als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling ?

We zijn toegewijd aan uw bestellingen met de grootste zorg voor. Echter is het soms mogelijk dat de voorraad op de website niet correct was. Indien een artikel niet meer leverbaar is ontvangt u een email en wordt er automatisch een terugbetaling van dit artikel uitgevoerd, op dezelfde manier als je betaalt hebt.

Indien er een artikel ontbreekt en je hier geen bericht van gekregen hebt gelieve de klantendienst te contacteren.

Contacteer ons per mail

stuur ons een email. Wij antwoorden u zo snel mogelijk.

Stuur een email

Contacter ons per telefoon


078/48 40 56
Van maandag tot vrijdag van 8h à 22h en zaterdag van 9u tot 18u