Contacteer ons 

Samen met onze partners doen wij er alles aan om de afhandelingen van jullie bestellingen vlot te laten verlopen.

Het kan echter gebeuren dat er vertragingen in de leveringen opduiken, waarover wij zo duidelijk mogelijk zullen over communiceren.

Gelieve als preventieve maatregel er rekening mee te houden dat de bezorger zelf voor ontvangst tekent bij aflevering van het pakket. Dit gebeurt in het bijzijn van de ontvanger en er zal een gepaste afstand van circa 1,5 meter aangehouden worden. Dit om fysiek contact te vermijden.

Voor alle andere vragen blijft de helpdesk beschikbaar om u te helpen.

Een vraag ? Hieronder vind je de meest gestelde vragen & antwoorden !

Samenvoeging van de accounts Cassis en Paprika

We versmolten de accounts van onze verschillende merken Cassis en Paprika, zodat jij nog gemakkelijker en sneller punten kunt sparen.

Heb je nog geen account voor Paprika?
Maak nu een account aan. Hij zal ook geldig zijn voor Cassis en de getrouwheidspunten.

Heb je een account van Cassis?
Je account van Cassis is ook geldig voor Paprika, met dezelfde inloggegevens. Je punten worden automatisch gesynchroniseerd tussen de 2 accounts en je kunt je getrouwheidsbonnen gebruiken voor de twee merken.

Heb je problemen met je wachtwoord?
Als je je wachtwoord niet meer kent of niet meer kunt gebruiken, kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je spambox! Onze klantendienst staat ook altijd klaar om je te helpen.

Kreeg je een melding dat je e-mailadres al wordt gebruikt?
Misschien heb je al een account aangemaakt voor Cassis. Log nu in met het e-mailadres en het wachtwoord dat je gebruikt voor Cassis.

Heb je nog vragen? Je kunt altijd terecht bij onze klantendienst

Wat zijn de verschillende leveringswijzen en termijnen ?

In de winkel : je hebt de mogelijkheid je bestelling in een winkel van jouw keuze te laten bezorgen, en dat eender waar in België, Frankrijk en Luxemburg. Indien het pakje 15 dagen na de levering in de winkel niet werd afgehaald, wordt de bestelling weer opgenomen in de voorraad en betalen wij je onmiddellijk terug. Wanneer je, je pakje gaat afhalen, dien je de bevestigingsmail mee te nemen met je ordernummer.

Een levering in de winkel is steeds gratis en zal de volgende dag (uitgezonderd zaterdag en zondag) geleverd worden indien je besteld voor 19 uur.

Met de post : We bieden je eveneens de mogelijkheid jouw bestelling op een adres naar keuze te laten leveren (thuis, op kantoor, bij een vriendin ...). Afhankelijk van het land en het bedrag is een ander tarief van toepassing. Je vindt een overzicht van de leverkosten hier.

Met afhaalpunt Bpost : We bieden je de mogelijkheid jouw bestelling op een afhaalpunt Bpost te laten leveren. Je vindt een overzicht van de leverkosten hier.

Hoe volg ik mijn bestelling op?

Kort na jouw bestelling krijgt je van ons een e-mail met een bevestiging van jouw bestelling. Wanneer jouw pakje wordt verzonden, krijgt je een e-mail met een link erin. Via die link kan je de weg die jouw pakje aflegt volgen.

Je kan jouw bestelling ook steeds volgen op de pagina: Opvolgen bestelling

Hoe retourneer ik een artikel?

Als een artikel, dat je op de website gekocht hebt, niet aan jouw verwachtingen voldoet kan je dit gedurende 30 dagen terugsturen. Dit is mogelijk op de volgende manieren: 

  • In elke boetiek : je kan het artikel gratis terugbrengen in elke boetiek en daar heb je de keuze om het artikel om te ruilen tegen een ander artikel of een terugbetaling te vragen. De terugbetaling zal gebeuren via dezelfde betaalmethode als degene waarmee je betaald hebt. 
  •  
  • Via de bijgesloten retourbon: je kan het artikel gratis terugsturen. Deze is geldig om gedurende 30 dagen terug te sturen, bij ontvangst en bij terugbetaling van jouw retour ontvang je een mail, de terugbetaling gebeurt op dezelfde betaalmethode als degene waarmee je betaalt hebt.
  •  
  • U kunt uw retourzending hier volgen.

Hoe een retour doen met de retourbon ?

Vul het retourdocument in en steek het bij de artikelen die je terugstuurt. Het label dat je terugvindt op het retourdocument moet je over het verzendlabel plakken.

Daarna breng je je pakketje naar een Bpost Pickup point om het terug te zenden.

Je kan het dichtbijzijnde punt hier vinden;

Hoe consulteer ik mijn loyaliteitspunten online?

Om jouw punten online te consulteren dien je een account aan te maken. Op de pagina aanmaken van een account dien je het nummer van jouw loyaliteitskaart op te geven alsook je naam en geboortedatum. Vervolgens kan je in jouw persoonlijke omgeving op de pagina loyaliteit je punten consulteren;

Indien de punten op deze pagina niet correct zijn gelieve contact op te nemen met de klantendienst.

Klacht neerleggen bij de Europese commissie

Indien u een klacht heeft kan u ons steeds contacteren via het online contactformulier. Verder heeft u ook de mogelijkheid om een klacht neer te leggen via het online geschillen platform van de Europese Commissie.

Deze kan je vinden op onderstaande link

European online dispute resolution

U heeft het antwoord op uw vraag niet gevonden ?

Kijk verder in onze rubriek FAQ

Contacteer ons via mail.

Een bericht moet tussen de 50 en 500 karakters bevatten.

Door op 'Verzenden' te klikken, erkent en aanvaardt u dat MG finances sa uw persoonlijke gegevens verwerkt om uw vraag te onderzoeken en te beantwoorden, in overeenstemming met het Privacybeleid, dat u verklaart te hebben gelezen en aanvaard.

Contacteer ons

Vanuit België of Luxemburg : 078 48 40 56
Vanuit Nederland : 085 04 31 983

Van maandag tot vrijdag tussen 8h en 20h, zaterdag tussen 9h en 18h