Hulp nodig ?

Indien u het antwoord op uw vraag niet vindt, stuur ons een mail of bel ons.
We stellen alles in het werk om u te helpen.

Een vraag ? Wij hebben het antwoord !

Bestelling

Hoe een bestelling plaatsen

Klik op het artikel dat je wilt kopen. Kies de kleur en de maat en klik dan op 'Toevoegen aan mandje'. Een popup winkelmandje laat je toe om naar je winkelmandje te gaan. Je kan ook verderwinkelen. Herhaal dit voor alle producten die je wilt kopen (kies het product, de kleur, de maat en voeg toe aan het mandje).

Wanneer je klaar bent, klikt je rechtsboven op de website op 'Winkelmandje'. Je krijgt nu een overzichtspagina te zien. Als je een kortingcode hebt, geeft je die in het daarvoor voorziene veld in. 

Je ziet nu de pagina 'Identificatie'. Geef nu het e-mailadres in dat je voor de aanmaak van jouw account hebt gebruikt, en ook je wachtwoord. Als je nog geen klantenaccount hebt, wordt je nu gevraagd om er een aan te maken. Je kan een account aanmaken op basis van jouw klantenkaar of via jouw emailadres. Indien je geen account wenst aan te maken kan je ook verdergaan als gast. 

Als je, je al vóór je bestelling had ingelogd, ga je meteen naar de pagina 'Bezorging'. Hier kies je een levermethode, thuis of in de winkel. Vervolgens ga je naar de volgende stap. 

Op de overzichtspagina krijg je een overzicht van jouw bestelling met alle gegevens te zien. Controleer aandachtig je gegevens en wijzig deze indien nodig, vervolgens kan je de algemene voorwaarden aanvaarden om naar de betaling verder te gaan. 

De pagina 'Betaling' opent nu. Kies de gewenste betaalwijze uit de voorgestelde lijst: Bancontact, Kredietkaart (Visa, Mastercard), ideal of Paypal.

Zodra de betaling werd bevestigd en aanvaard, krijg je een bericht dat jouw bestelling goed werd ontvangen. Je krijgt ook een nummer waarmee je, je pakje kan opvolgen, via de pagina opvolgen bestelling.

Zijn de artikelen die op Paprika worden verkocht dezelfde als die in de winkel, en hebben ze dezelfde prijs ?

Ja, wij garanderen een complete transparantie tussen de prijzen in onze winkels en de prijzen op www.Paprika.be. Op internet en in de winkel verkopen wij dezelfde Paprika collectie. Het is wel mogelijk dat bepaalde producten nog in bepaalde winkels verkrijgbaar zijn terwijl ze online al zijn uitverkocht, en vice versa. Ook zijn er soms promoties die enkel online of enkel in de winkel(s) gelden. 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling is het niet meer mogelijk deze te annuleren. U kan een bestelling steeds weigeren bij ontvangst waarna deze automatisch terugbetaald zal worden.

Welke maat dien ik te kiezen?

Paprika let erop zijn kleding altijd op dezelfde manier te tailleren. In elke productfiche bieden wij een matentabel met de voornaamste afmetingen voor alle maten. U vindt HIER ook de onderhoudsgids bij onze kleding. .

Hoe volg ik mijn bestelling op?

Kort na jouw bestelling krijgt je van ons een e-mail met een bevestiging van jouw bestelling. Wanneer jouw pakje wordt verzonden, krijgt je een e-mail met een link erin. Via die link kan je de weg die jouw pakje aflegt volgen.

Je kan jouw bestelling ook steeds volgen op de pagina: Opvolgen bestelling

Hoe kan ik een coupon van Paprika gebruiken?

Het is mogelijk om coupons ontvangen in de winkel of per mail ook online te gebruiken. Hiertoe volstaat het uw barcode in het winkelmandje in te geven, na controle van de geldigheid van de coupon zal u zien dat de korting toegepast wordt volgens de voorwaarden van de coupon.

Betaling

Is online bestellen veilig?

Je online veiligheid is onze topprioriteit. Online bestellen bij Paprika is veilig. De uitwisseling van je gegevens met onze systemen wordt beveiligd via een SSL (Secure Socket Layer) certificaat van COMODO. Voor je betaling werken we samen met Adyen. Dit is een beveiligd betaalsysteem dat werd ontwikkeld om alle betalingen in een gebruiksvriendelijke omgeving te doen, met een optimale veiligheid en privacy. Dankzij Adyen betaal je met het betaalmiddel van je keuze. Je financiële gegevens worden in alle veiligheid verwerkt. Het nummer van je kredietkaart wordt uitsluitend doorgegeven aan de financiële instelling die de transactie uitvoert. De communicatie met de financiële instellingen gebeurt volgens de door deze instellingen opgelegde en gecertificeerde transmissie- en beveiligingsprotocollen. De veiligheid verzekeren van de gegevens van de kaarthouders is een van de hoofdprioriteiten van de onlinebetaalsector. Adyen is PCI-DSS gecertificeerd.

Wat zijn de verschillende betaalwijzen ?

We aanvaarden diverse betaalwijzen om jouw betaling te vergemakkelijken: Bancontact, Kredietkaart, Visa, MasterCard, Paypal en Ideal.

Waarom wordt mijn creditcard geweigerd ?

Jouw creditcard kan omwille van de volgende redenen worden geweigerd :

  • Je kaart is niet meer geldig. Controleer de vervaldatum van je kaart.
  • Misschien is het saldo op je kaart ontoereikend. Vraag aan je bank welk bedrag je mag uitgeven.
  • Een van de gegevens die je invoerde is onjuist. Controleer of je de gegevens in de overeenkomstige velden correct hebt ingegeven.
  • Je hebt teveel pogingen ondernomen met de desbetreffende betaalmethode. Probeer opnieuw na 24 uur.

Probeer een andere betaalwijze als deze betaalmethode niet werkt.

Hoe weet ik of mijn bestelling correct geregistreerd is?

 Wanneer je een bevestigingsmail van je bestelling ontvang of als het statuut van je bestelling in je e-commerce account, "In uitlevering" of "verzonden" is dan is de bestelling correct geregistreerd en zal deze zo snel mogelijk geleverd worden. 

Echter indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen of indien je statuut "Huidige betaling" is dan is deze niet betaald geweest en dient de bestelling opnieuw geplaatst te worden. Hiervoor dien je de artikels opnieuw toe te voegen aan je winkelmandje. 

Kan ik betalen met een tegoedbon die ik in een Paprika winkel kreeg ?

Je kan tegoedbonnen van Paprika enkel in de winkel gebruiken.

Levering

Wat zijn de verschillende leveringswijzen en termijnen ?

In de winkel : je hebt de mogelijkheid je bestelling in een winkel van jouw keuze te laten bezorgen, en dat eender waar in België, Frankrijk en Luxemburg. Indien het pakje 15 dagen na de levering in de winkel niet werd afgehaald, wordt de bestelling weer opgenomen in de voorraad en betalen wij je onmiddellijk terug. Wanneer je, je pakje gaat afhalen, dien je de bevestigingsmail mee te nemen met je ordernummer.

Een levering in de winkel is steeds gratis en zal de volgende dag (uitgezonderd zaterdag en zondag) geleverd worden indien je besteld voor 19 uur.

Met de post : We bieden je eveneens de mogelijkheid jouw bestelling op een adres naar keuze te laten leveren (thuis, op kantoor, bij een vriendin ...). Afhankelijk van het land en het bedrag is een ander tarief van toepassing. Je vindt een overzicht van de leverkosten hier.

Met afhaalpunt Bpost : We bieden je de mogelijkheid jouw bestelling op een afhaalpunt Bpost te laten leveren. Je vindt een overzicht van de leverkosten hier.

Wat als het pakje nog steeds niet is aangekomen ?

U kan de verwachte leverdatum voor uw bestelling nakijken op de pagina: opvolgen bestelling. Indien uw bestelling niet aangekomen is binnen de verwachte levertermijn kan u contact opnemen met onze klantendienst die verder zal uitzoeken waar uw bestelling zich bevindt.  

Hoe weet ik of mijn bestelling geleverd is?

Voor thuisbezorging kan u de status van uw order opvragen aan de hand van de track & trace link die u toegestuurd is of hier toegankelijk is. Indien uw order afgeleverd is maar u deze nooit ontvangen heeft gelieve dan contact op te nemen met de klantendienst.

Voor een bezorging in een winkel krijgt u een mail met de tracking code en vervolgens nog een mail van zodra dat de winkel uw bestelling ontvangen heeft. Wanneer u deze mail ontvangen hebt, kan u uw bestelling gaan afhalen.

Mijn bestelling niet aan de verwachtingen voldoet?

Indien een artikel niet aan je verwachtingen voldoet kan je dit gedurende 30 dagen retourneren. Wij betalen dan de prijs van het artikel terug of ruilen het om tegen een ander artikel.

Meer informatie kan je HIER vinden.

Wat als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling ?

We zijn toegewijd aan uw bestellingen met de grootste zorg voor. Echter is het soms mogelijk dat de voorraad op de website niet correct was. Indien een artikel niet meer leverbaar is ontvangt u een email en wordt er automatisch een terugbetaling van dit artikel uitgevoerd, op dezelfde manier als je betaalt hebt.

Indien er een artikel ontbreekt en je hier geen bericht van gekregen hebt gelieve de klantendienst te contacteren.

Retour, Omruiling

Hoe retourneer ik een artikel?

Als een artikel, dat je op de website gekocht hebt, niet aan jouw verwachtingen voldoet kan je dit gedurende 30 dagen terugsturen. Dit is mogelijk op de volgende manieren: 

  • In elke boetiek : je kan het artikel gratis terugbrengen in elke boetiek en daar heb je de keuze om het artikel om te ruilen tegen een ander artikel of een terugbetaling te vragen. De terugbetaling zal gebeuren via dezelfde betaalmethode als degene waarmee je betaald hebt. 
  •  
  • Via de bijgesloten retourbon: je kan het artikel gratis terugsturen. Deze is geldig om gedurende 30 dagen terug te sturen, bij ontvangst en bij terugbetaling van jouw retour ontvang je een mail, de terugbetaling gebeurt op dezelfde betaalmethode als degene waarmee je betaalt hebt.
  •  
  • U kunt uw retourzending hier volgen.

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Binnen de 30 dagen volgend op de bezorging van jouw bestelling die online gekocht is, is het steeds mogelijk om een artikel om te ruilen in elke boetiek.

Opgepast: een omruiling is enkel mogelijk in de boetiek indien je het artikel terugbrengt met de bijgesloten retourbon. Indien er bij de omruiling een prijsverschil is zal dit bijgepast worden in de winkel.

Hoe een retour doen met de retourbon ?

Vul het retourdocument in en steek het bij de artikelen die je terugstuurt. Het label dat je terugvindt op het retourdocument moet je over het verzendlabel plakken.

Daarna breng je je pakketje naar een Bpost Pickup point om het terug te zenden.

Je kan het dichtbijzijnde punt hier vinden;

Kan ik een artikel omruilen dat gekocht is in de winkel ?

Het is mogelijk een artikel dat gekocht is in een winkel om te ruilen gedurende 30 dagen na aankoop. Hiervoor dien je naar de winkel te gaan met het artikel, kassaticket of klantenkaart met dewelke het artikel gekocht is en dan kan het artikel omgeruild worden.

Wat moet ik doen bij kwaliteitsklacht?

Paprika doet er alles aan om kwaliteitsprobelemen met zijn producten te vermijden. Echter, indien u een klacht zou hebben op een artikel, kan u zich steeds tot de winkel richten waar u het artikel aangekocht heeft.

Gelieve steeds uw aankoopbewijs mee te nemen en het desbetreffende artikel, dan doet de winkel er alles aan om een oplossing te vinden. 

Indien u het artikel online aangekocht hebt kan u het artikel terugsturen via het bijgesloten retourformulier. U dient in dit geval het juiste retourmotief aan te duiden dat het artikel beschadigd was. 

U dient de artikels die u wilt retourneren correct te verpakken in hun originele verpakking en vervolgens het retourformulier in te vullen. Bevestig het etiket welke zich aan de onderkant van het retourformulier bevindt op de buitenkant van de verpakking en het plaats het retourformulier in de verpakking. 

Vervolgens kan u kosteloos een retour uitvoeren bij elke DPD parcelshop

Klacht neerleggen bij de Europese commissie

Indien u een klacht heeft kan u ons steeds contacteren via het online contactformulier. Verder heeft u ook de mogelijkheid om een klacht neer te leggen via het online geschillen platform van de Europese Commissie.

Deze kan je vinden op onderstaande link

European online dispute resolution

Nieuwsbrief & Marketing

Hoe meld je je af van sms-communicatie?

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Als je niets meer wilt ontvangen, volg je gewoon de link 8bv.co aan het eind van onze sms-berichten en voer je het uit te schrijven nummer in het internationale formaat in op het uitschrijvingsformulier.

Voorbeeld: 32480xxxxxx

Hoe kan ik mij uitschrijven op de newsletter?

Je kan je steeds uitschrijven op de newsletter. Hierbij volstaat het om in de footer van een newsletter op de knop uitschrijven te drukken, vervolgens kan je ofwel de frequentie waarmee je de mail krijgt aanpassen of je volledig uitschrijven.

Hoe kan ik de newsletter krijgen?

De newsletter informeert je over de nieuwigheden, de laatste trends en uitzonderlijk aanbiedingen. Verder kan je ook profiteren van onze exclusieve aanbiedingen zodanig dat je nooit nog een opportuniteit mist. Je kan je HIERinschrijven op de newsletter.

Cadeaukaart

Waar kan ik de cadeaukaart gebruiken?

De gift card kan enkel gebruikt worden in een boetiek en is niet beschikbaar online.

Een gift card kopen?

U kan de gift card in elke boetiek kopen.

De gift card is niet beschikbaar op de website.

Is de giftcard geldig tijdens de solden?

Ja de gift card is geldig tijdens de solden en andere promoties.

Hoe lang is een gift card geldig?

De geldigheid van een giftcard is een jaar vanaf de datum dat hij aangekocht is.

Loyaliteitsprogramma

Hoe consulteer ik mijn loyaliteitspunten online?

Om jouw punten online te consulteren dien je een account aan te maken. Op de pagina aanmaken van een account dien je het nummer van jouw loyaliteitskaart op te geven alsook je naam en geboortedatum. Vervolgens kan je in jouw persoonlijke omgeving op de pagina loyaliteit je punten consulteren;

Indien de punten op deze pagina niet correct zijn gelieve contact op te nemen met de klantendienst.

Welke zijn de voordelen van het loyaliteitsprogramma?

Ontdek alle voordelen van het loyaliteitspogramma HIER

Hoe wordt ik lid van het loyaliteitsprogramma?

Lid worden van het loyaliteitsprogramma is zeer eenvoudig, je hebt twee mogelijkheden.

 

  • In de winkel volstaat het om een loyaliteitskaart te vragen. Telkens je een aankoop doet en deze kaart laat scannen kan je genieten van de voordelen. Om jouw kaart online te gebruiken volstaat het om je kaart op te geven wanneer je, een online account aanmaakt. Vanaf dan zal deze gebruikt worden voor al je online aankopen.
     
  • Online volstaat het om een account aan te maken. Je bent automatisch lid van het loyaliteitsprogramma. Onze medewerkers in de winkel kunnen jouw kaart vanaf dan ook terugvinden om je aankopen in de winkel te registreren;

 

Ontdek alle voordelen van het loyaliteitsprogramma HIER

Recrutering

Waar kan ik spontaan mijn CV indienen ?

Je kan jouw CV hier indienen voor we houden deze dan beschikbaar bij ons voor eventuele toekomstige kandidaturen.

Waar vind je een overzicht van de actieve kandidaturen bij Paprika?

Je kan hier een overzicht vinden van alle kandidaturen die momenteel open zijn. Je kan eveneens direct jouw kandidatuur indienen.

Cassis en Paprika klanten accounts

Samenvoeging van de accounts Cassis en Paprika

We versmolten de accounts van onze verschillende merken Cassis en Paprika, zodat jij nog gemakkelijker en sneller punten kunt sparen.

Heb je nog geen account voor Paprika?
Maak nu een account aan. Hij zal ook geldig zijn voor Cassis en de getrouwheidspunten.

Heb je een account van Cassis?
Je account van Cassis is ook geldig voor Paprika, met dezelfde inloggegevens. Je punten worden automatisch gesynchroniseerd tussen de 2 accounts en je kunt je getrouwheidsbonnen gebruiken voor de twee merken.

Heb je problemen met je wachtwoord?
Als je je wachtwoord niet meer kent of niet meer kunt gebruiken, kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je spambox! Onze klantendienst staat ook altijd klaar om je te helpen.

Kreeg je een melding dat je e-mailadres al wordt gebruikt?
Misschien heb je al een account aangemaakt voor Cassis. Log nu in met het e-mailadres en het wachtwoord dat je gebruikt voor Cassis.

Heb je nog vragen? Je kunt altijd terecht bij onze klantendienst

Contacteer ons per mail

stuur ons een email. Wij antwoorden u zo snel mogelijk.

Stuur een email

Contacter ons per telefoon


078/48 40 56
Van maandag tot vrijdag van 8h à 22h en zaterdag van 9u tot 18u