Hulp nodig ?

Indien u het antwoord op uw vraag niet vindt, stuur ons een mail of bel ons.
We stellen alles in het werk om u te helpen.

Een vraag ? Wij hebben het antwoord !

Betaling

Is online bestellen veilig?

Je online veiligheid is onze topprioriteit. Online bestellen bij Paprika is veilig. De uitwisseling van je gegevens met onze systemen wordt beveiligd via een SSL (Secure Socket Layer) certificaat van COMODO. Voor je betaling werken we samen met Adyen. Dit is een beveiligd betaalsysteem dat werd ontwikkeld om alle betalingen in een gebruiksvriendelijke omgeving te doen, met een optimale veiligheid en privacy. Dankzij Adyen betaal je met het betaalmiddel van je keuze. Je financiële gegevens worden in alle veiligheid verwerkt. Het nummer van je kredietkaart wordt uitsluitend doorgegeven aan de financiële instelling die de transactie uitvoert. De communicatie met de financiële instellingen gebeurt volgens de door deze instellingen opgelegde en gecertificeerde transmissie- en beveiligingsprotocollen. De veiligheid verzekeren van de gegevens van de kaarthouders is een van de hoofdprioriteiten van de onlinebetaalsector. Adyen is PCI-DSS gecertificeerd.

Wat zijn de verschillende betaalwijzen ?

Paprika aanvaardt diverse betaalwijzen om jouw betaling te vergemakkelijken: Bancontact, Kredietkaart, Visa, MasterCard, Paypal en Ideal

Waarom wordt mijn creditcard geweigerd ?

Jouw creditcard kan omwille van de volgende redenen worden geweigerd :

  • Je kaart is niet meer geldig. Controleer de vervaldatum van je kaart.
  • Misschien is het saldo op je kaart ontoereikend. Vraag aan je bank welk bedrag je mag uitgeven.
  • Een van de gegevens die je invoerde is onjuist. Controleer of je de gegevens in de overeenkomstige velden correct hebt ingegeven.
  • Je hebt teveel pogingen ondernomen met de desbetreffende betaalmethode. Probeer opnieuw na 24 uur.

Probeer een andere betaalwijze als deze betaalmethode niet werkt.

Hoe weet ik of mijn bestelling correct geregistreerd is?

 Wanneer je een bevestigingsmail van je bestelling ontvang of als het statuut van je bestelling in je e-commerce account, "In uitlevering" of "verzonden" is dan is de bestelling correct geregistreerd en zal deze zo snel mogelijk geleverd worden. 

Echter indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen of indien je statuut "Huidige betaling" is dan is deze niet betaald geweest en dient de bestelling opnieuw geplaatst te worden. Hiervoor dien je de artikels opnieuw toe te voegen aan je winkelmandje. 

Kan ik betalen met een tegoedbon die ik in een Paprika winkel kreeg ?

Je kan tegoedbonnen van Paprika enkel in de winkel gebruiken.

Contacteer ons per mail

stuur ons een email. Wij antwoorden u zo snel mogelijk.

Stuur een email

Contacter ons per telefoon


078/48 40 56
Van maandag tot vrijdag van 8h à 22h en zaterdag van 9u tot 18u